Inför jul...

Kommer tavlorna som redan finns hemma målade att säljas billigare.....vill man går det även bra att beställa. Tavlorna målas på duk så att man inte behöver sätta en ram om, de kan stå som de är på en tavellist eller hängas upp. Vill man kan man självklart ordna med en ram runt om dem. Jag har även möjlighet att köpa dukar med en silverfärgad ram runt om, de är lit dyrare än de vanliga dukarna så därför blir det dyrare i slutpris om man vill ha en sådan variant.

Färgen som används är akryl färg, jag använder även material som ger struktur samt silver, pärlemor & ibland glitter. Det går bra att skicka en förfrågan om du vill ha din tavla med olja istället, det är dyrare men det går att ordna.

Extra pris även på beställningspriser Nov-Dec
20'20cm 150:- två par 250:- trilling 300:-
30'30cm 300:- två par 500:- trilling 750:-
40'40cm 400:- två par 700:- trilling 950:-
50'50cm 450:- två par 800:- trilling 1050:-
100'100cm 2500:-

Har du något önskemål om mått? Jag är öppen för förslag!

Det går bra att lämna önskemål om utförandet, citat eller datum, kanske romerska siffror? Så länge det är i samma stil som det övriga jag målat ska det inte vara något problem.

Det latinska som finns på några utav tavlorna: "Amor Vincit Omnia" betyder kärleken övervinner allt. Andra inspirerande ord skulle kunna vara "Carpe Diem" (Fånga dagen) "Crea Diem" (Skapa dagen).

Skicka ditt mail med frågor till:
[email protected]

eller gå in på bloggen: http://justlikecandy.blogg.se

Jag kommer lägga upp bilder på tavlorna som redan är målade hemma nu under dagarna som kommer. Vill ni ha tavlorna skickade med post eller liknande så tillkommer fraktkostnad på pris. Avhämtning är annars inga problem. Det är inte heller något problem att lägga upp en auktion via Tradera om det känns tryggare. 

på denna bilden syns en tavla som är 30'30 cm (ska mäta den exakt imorgon, så att jag inte lurar någon...) Duken sitter fast med synliga nitar...vilket ger den ett karakteristiskt utseende. Flera bilder på denna & andra kommer imorgon.

Pris för denna: 150:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0